مديريت امور مالي
تغييرات ورژن جديد نرم افزار نظام نوين مالي V: 2068
عنوان خبر :
تغييرات ورژن جديد نرم افزار نظام نوين مالي V:۲۰۶۸ pv:۳
متن خبر :
۱- امكان تجميع رديف اسناد در مغايرت بانكي و پردازش اطلاعات بر اساس شماره چك يا فيش ، در صورتي كه در تنظيم اسناد ، به رديف هاي مختلف ثبت شده ، يك شماره چك / فيش مشابه اختصاص داده شده باشد ، امكانتجميع رديف ها در صورت مغايرت بانكي ايجاد شده است تا براساس شماره مدارك مشابه ، صورت مغايرت بانكي تهيه شود .
2- امكان تعيين پردازش مغايرت بانكي بر اساس تاريخ سند ، تاريخ كاربر و يا تاريخ چك / فيش به عنوان يكي از عوامل پردازش- در قسمت فوقاني اطلاعات دفاتر در صورت مغايرت بانكي ، مبناي تازيخ ايجاد شده است كه با انتخاب هر كدام از مباني تاريخ، نرم افزار پردازش تاريخي را انجام مي دهد .
3- تغيير مركز هزينه به واحد سازماني در قسمت تنظيم اسناد حسابداري.
4- جايگزين كردن واحد سازماني مرتبط با مركز هزينهي هر رديف، در اسناد ثبت شده.
5- تغيير نام گزينه "پرداخت درسال جاري بوده است" به "پرداخت در سنوات گذشته بوده است" در پنجره صدور سند.
6- جداسازي ليست گزارشهاي تهيه شده در مرور حسابها بر اساس كاربر ويندوز.
7 - تغيير كامل پنجرههاي گزارش اموال.
8- تغيير در ساختار باز كردن يك پنجره يا بستن آن ( در نسخه هاي قبلي در صورت اخذ يك گزارش اموال ، امكان استفاده از بقيه منوها وجود نداشت كه اين امكان در حال حاضر ايجاد شده است).
9- امكان ويرايش اطلاعات كارتهاي اموال تكميل شده.
10 - امكان برگشت رسيد دريافتي از واحد / ستاد در صورت عدم تاييد رسيد به همراه ثبت خودكار اصلاحي براي حواله (يا رسيد خريد و ارسال مستقيم) ارسال شده .
11- براي برگشت كالاهاي دريافتي، رسيد مورد نظر را براي تاييد در انبار انتخاب كرده و در پاسخ به "آيا رسيد...را تاييد مي كنيد؟"خير را انتخاب كنيد. سپس مسير راهنمايي شده توسط سيستم را ادامه دهيد .
12- اصلاح ليست منابع اعتباري – اضافه شدن منابع : طرح تحول نظام سلامت (هزينه اي و طرح تملك دارايي هاي سرمايه اي) و سرمايه گذاري.
13- تغيير در سرفصل اصلي حسابها و اعمال تغييرات در اسناد تمامي سالهاي مالي - عمده تغييرات در گروه ۵ حساب ها (ارزش خالص) بدليل انطباق با صورتهاي مالي نمونه ارائه شده در استاندارد حسابداري شماره ۱ بخش عمومي و دستورالعمل تهيه صورتهاي مالي ايجاد شده است . ايجاد كدهاي جديد حساب و تغيير عناوين برخي حساب ها ، بمنظور اخذ گزارش هاي مورد نظر ، از ديگر تغييرات فهرشت حساب ها بوده است.
14- تغيير در نحوه بستن حسابها بر اساس آخرين دستورالعمل تهيه شده.
15- بررسي اطلاعات ثبت شده و اعلام خطا به كاربر ، پيش از بستن حسابها . در نرم افزار ۱۲ كنترل سيستمي قبل از بستن حساب ها ايجاد شده است و در صورتيكه اطلاعات ثبت شده در نرم افزار منطبق با اصول حسابداري نباشد ، امكان بستن نهايي حساب ها وجود نخواهد داشت.
16- امكان ثبت اختتاميه نهايي در صورت عدم وجود خطا در اطلاعات سال مالي.
کپی لینک کوتاه خبر:
نظر دهید