![]() |
نام و نام خانوادگی : عزیزاله مولایی سمت : رئیس اداره نظارت و بررسی عملکرد مالی
میزان تحصیلات : کارشناسی ارشد حسابداری پست الکترونیک : molaeiaziz@bums.ac.ir محل استقرار : سازمان مرکزی - طبقه اول - اتاق 230 تلفن داخلی : 32395238-056 تلفن مستقیم : 5238 |
||
![]() |
نام و نام خانوادگی : اکبر امامدادی
سمت : کارشناس بررسی اسناد و مدارک مالی
میزان تحصیلات : دیپلم بهداشت
پست الکترونیک : Emamdadi@bums.ac.ir محل استقرار : سازمان مرکزی - طبقه اول - اتاق 230 تلفن داخلی : 5220 تلفن مستقیم : 32395220 |
![]() |
نام و نام خانوادگی : فرزانه نورایی
سمت : کارشناس بررسی اسناد و مدارک مالی میزان تحصیلات : کارشناسی حسابداری پست الکترونیک: محل استقرار: سازمان مرکزی-طبقه اول-اتاق 230 تلفن داخلی : 5222 تلفن مستقیم : 32395222 |
|
|
|
|
![]() |
نام و نام خانوادگی : مهدی نیکوکار
سمت: کارشناس بررسی اسناد و مدارک مالی میزان تحصیلات : کارشناسی ارشد حسابداری پست الکترونیک: محل استقرار : سازمان مرکزی - طبقه اول - اتاق 230 تلفن داخلی : 5237 تلفن مستقیم: 32395237 |
![]() |
نام و نام خانوادگی : زینب خسروی
سمت: کارشناس بررسی اسناد و مدارک مالی میزان تحصیلات : کارشناسی حسابداری پست الکترونیک: محل استقرار : سازمان مرکزی - طبقه اول - اتاق 230 تلفن داخلی : 5228 تلفن مستقیم: 32395228 |
|
|
شرح وظایف:
- گردآوری و بهنگام نمودن منابع اطلاعاتی معتبر ازقبیل قراردادها، آیین نامه،مصوبات،دستورالعملها، مجوزهاو احکام کارگزینی دانشگاه بخشنامه ها و مصوبات سازمانها و ادارات دولتی مربوطه جهت انجام رسیدگی.
- کنترل نهایی مدارک و رسیدگی و حصول اطمینان از صحت اعمال کنترلهای لازم طبق دستورالعمل رسیدگی.
- تهیه «برگ رفع نقایص » در مواردی که در مدارک مورد رسیدگی نقایصی موجود باشد.
- کنترل پروندههای سفارش مربوط به خریدهای خارجی .
- تماس مستمر با رئیس اداره حسابداری کالا، اموال و خدمات جهت اطمینان از صحت مدارک مربوط به رسید کالا و خروج کالا از انبار.
- اتخاذ ترتیبات لازم جهت تهیه کلیه صورت خلاصه های مورد نیاز جهت انجام عملیات رسیدگی.
- تهیه و تنظیم صورت مغایرت بانکی و پیگیری موارد مغایرت.
- اتخاذ ترتیبات لازم به منظور تهیه صورتخلاصه مانده حسابهای اشخاص و شرکتهای طرف حساب با دانشگاه.
- اتخاذ ترتیبات لازم به منظور رفع مغایرات موجود فیمابین حسابهای دانشگاه با اشخاص و شرکتها.
- پاسخگویی به اشخاص، مؤسسات و شرکتها درخصوص وضعیت حسابهای آنها با دانشگاه .
- تهیه گزارش در خصوص نتیجه پیگیری تطبیق حسابهای دانشگاه با اشخاص و ارائه آن به مدیر امور مالی .
- مشخص نمودن اموال و داراییهای دانشگاه مورد استفاده سایر موسسات و اشخاص و تهیه گزارش در این خصوص و ارائه آن به مدیر امور مالی.
- پیگیری و دریافت اسناد و مدارک مورد رسیدگی از سایر واحدهای دانشگاه.
- پیگیری و کمک در رفع ایرادات و نقاط ضعف اعلام شده در گزارشهای حسابرسان مستقل از عملکرد مالی دانشگاه بویژه درخصوص مسائل مالی واحدهای تابعه
- همکاری لازم با رؤسای حسابداری واحدهای تابعه به منظور تهیه صورتهای مالی طبق دستورالعمل مربوطه و همچنین تنظیم گزارش مقایسه عملکرد با بودجه مصوب در واحدهای مذکور.
- تجزیه و تحلیل اقلام صورتهای مالی واحدهای تابعه و ارائه گزارشات آنها جهت مدیریت و سایر استفاده کنندگان از اطلاعات مالی.
- بررسی حسابهای راکد، سنواتی و معوق واحدهای تابعه و ارائه پیشنهادات اصلاحی.
- نظارت بر انبارگردانی انبارهای واحدهای تابعه و بررسی و اظهارنظر درمورد گزارشهای انبارگردانی.
- بررسی پرونده تحویل و تحول رؤسای حسابداری واحدهای تابعه.
- انجام نظارت مالی بر عملکرد مالی واحدهای تابعه از طریق رسیدگی به اسناد حسابداری آنها .
- همکاری لازم درمورد تهیه و تنظیم بودجه واحدهای تابعه.
- بررسی، محاسبه و اعلام وجوه مصرف نشده واحدهای تابعه و پیگیری وصول وجوه مذکور.
- همکاری جهت تطبیق، تجمیع و بستن حسابهای واحدهای تابعه در پایان دوره مالی .
- ارزیابی صلاحیت حرفه ای رؤسای حسابداری واحدهای تابعه .
- همکاری جهت تهیه و تنظیم دستورالعملها و آیین نامهها برای ثبت و ضبط فعالیتهای جدید که به دانشگاه واگذار میشود
- انجام سایر وظایف مرتبط محوله .
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر موس:
تغییر فونت:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: