نام و نام خانوادگی :
  عزیزاله مولایی

 سمت :  رئیس اداره نظارت و بررسی عملکرد مالی

میزان تحصیلات : کارشناسی ارشد حسابداری

پست الکترونیک :  molaeiaziz@bums.ac.ir

محل استقرار : سازمان مرکزی - طبقه اول - اتاق 230

تلفن داخلی  : 32395238-056

تلفن مستقیم : 5238
 


 

 
نام و نام خانوادگی : اکبر امامدادی

سمت :  کارشناس بررسی اسناد و مدارک مالی

میزان تحصیلات : دیپلم بهداشت

پست الکترونیک : Emamdadi@bums.ac.ir

محل استقرار : سازمان مرکزی - طبقه اول - اتاق 230

تلفن داخلی : 5220

تلفن مستقیم : 32395220
 
 
 
نام و نام خانوادگی : فرزانه نورایی

سمت : کارشناس بررسی اسناد و مدارک مالی

میزان تحصیلات : کارشناسی حسابداری

پست الکترونیک: 

محل استقرار: سازمان مرکزی-طبقه اول-اتاق 230

تلفن داخلی : 5222

تلفن مستقیم  : 32395222
 
 
 
 
 
 
نام و نام خانوادگی : مهدی نیکوکار

سمت: کارشناس بررسی اسناد و مدارک مالی

میزان تحصیلات : کارشناسی ارشد حسابداری

پست الکترونیک: 

محل استقرار : سازمان مرکزی - طبقه اول - اتاق 230

تلفن داخلی : 5237

تلفن مستقیم: 32395237
 
نام و نام خانوادگی : زینب خسروی

سمت: کارشناس بررسی اسناد و مدارک مالی

میزان تحصیلات : کارشناسی حسابداری

پست الکترونیک: 

محل استقرار : سازمان مرکزی - طبقه اول - اتاق 230

تلفن داخلی : 5228

تلفن مستقیم: 32395228
 
 
 
 
 
  شرح وظایف:
  •  گردآوری و بهنگام نمودن منابع اطلاعاتی معتبر ازقبیل قراردادها، آیین نامه،مصوبات،دستورالعملها، مجوزهاو احکام کارگزینی دانشگاه بخشنامه ها و مصوبات سازمانها و ادارات دولتی مربوطه جهت انجام رسیدگی.
  •  کنترل نهایی مدارک و رسیدگی و حصول اطمینان از صحت اعمال کنترلهای لازم طبق دستورالعمل رسیدگی.
  •  تهیه «برگ رفع نقایص » در مواردی که در مدارک مورد رسیدگی نقایصی موجود باشد.
  •  کنترل پروندههای سفارش مربوط به خریدهای خارجی .
  • تماس مستمر با رئیس اداره حسابداری کالا، اموال و خدمات جهت اطمینان از صحت مدارک مربوط به رسید کالا و خروج کالا از انبار.
  • اتخاذ ترتیبات لازم جهت تهیه کلیه صورت خلاصه های مورد نیاز جهت انجام عملیات رسیدگی.
  • تهیه و تنظیم صورت مغایرت بانکی و پیگیری موارد مغایرت.
  • اتخاذ ترتیبات لازم به منظور تهیه صورتخلاصه مانده حسابهای اشخاص و شرکتهای طرف حساب با دانشگاه.
  • اتخاذ ترتیبات لازم به منظور رفع مغایرات موجود فیمابین حسابهای دانشگاه با اشخاص و شرکتها.
  • پاسخگویی به اشخاص، مؤسسات و شرکتها درخصوص وضعیت حسابهای آنها با دانشگاه .
  • تهیه گزارش در خصوص نتیجه پیگیری تطبیق حسابهای دانشگاه با اشخاص و ارائه آن به مدیر امور مالی .
  • مشخص نمودن اموال و داراییهای دانشگاه مورد استفاده سایر موسسات و اشخاص و تهیه گزارش در این خصوص و ارائه آن به مدیر امور مالی.
  • پیگیری و دریافت اسناد و مدارک مورد رسیدگی از سایر واحدهای دانشگاه.
  • پیگیری و کمک در رفع ایرادات و نقاط ضعف اعلام شده در گزارشهای حسابرسان مستقل از عملکرد مالی دانشگاه بویژه  درخصوص مسائل مالی واحدهای تابعه
  • همکاری لازم با رؤسای حسابداری واحدهای تابعه به منظور تهیه صورتهای مالی طبق دستورالعمل مربوطه و همچنین تنظیم گزارش مقایسه عملکرد با بودجه مصوب در واحدهای مذکور.
  • تجزیه و تحلیل اقلام صورتهای مالی واحدهای تابعه و ارائه گزارشات آنها جهت مدیریت و سایر استفاده کنندگان از اطلاعات مالی.
  • بررسی حسابهای راکد، سنواتی و معوق واحدهای تابعه و ارائه پیشنهادات اصلاحی.
  • نظارت بر انبارگردانی انبارهای واحدهای تابعه و بررسی و اظهارنظر درمورد گزارشهای انبارگردانی.
  • بررسی پرونده تحویل و تحول رؤسای حسابداری واحدهای تابعه.
  • انجام نظارت مالی بر عملکرد مالی واحدهای تابعه از طریق رسیدگی به اسناد حسابداری آنها .
  • همکاری لازم درمورد تهیه و تنظیم بودجه واحدهای تابعه.
  • بررسی، محاسبه و اعلام وجوه مصرف نشده واحدهای تابعه و پیگیری وصول وجوه مذکور.
  • همکاری جهت تطبیق، تجمیع و بستن حسابهای واحدهای تابعه در پایان دوره مالی .
  • ارزیابی صلاحیت حرفه ای رؤسای حسابداری واحدهای تابعه .
  •  همکاری جهت تهیه و تنظیم دستورالعملها و آیین نامهها برای ثبت و ضبط فعالیتهای جدید که به دانشگاه واگذار میشود
  •  انجام سایر وظایف مرتبط محوله .
 
 
 
  •