همکاران  فرمها و پیوستها
 
 
 
 

                                 

                     

                                              

 عبدالرحیم فرزانه
سمت : کارشناس تامین اعتبار
میزان نحصیلات : لیسانس حسابداری
پست الکترونیک :
محل استقرار : سازمان مرکزی - طبقه اول - اتاق 205
تلفن مستقیم : 32395239
داخـلی: 5239

 
مرضیه قاسمی
 
مرضیه قاسمی
سمت :  کارشناس تامین اعتبار
میزان تحصیلات :لیسانس حسابداری
پست الکترونیک: M-ghasemi@bums.ac.ir
محل استقرار:سازمان مرکزی-طبقه اول-اتاق 205
تلفن مستقیم : 32395223-056
داخلی : 5223
 
سجاد سالاری
سمت : کارشناس تامین اعتبار
میزان تحصیلات :  لیسانس حسابداری
پست الکترونیک:
محل استقرار : سازمان مرکزی - طبقه اول - اتاق 205
تلفن مستقیم : 32395229-056
داخـلی : 5229
 
 
 
 
مریم اکرمی
سمت :  کارشناس تامین اعتبار
میزان تحصیلات :لیسانس حسابداری
پست الکترونیک: 
محل استقرار:سازمان مرکزی-طبقه اول-اتاق 205
تلفن مستقیم : 32395245-056
داخلی : 5245
 
نسرین خلوتی
سمت : کارشناس مالی
میزان تحصیلات : لیسانس حسابداری
پست الکترونیک : 
محل استقرار : سازمان مرکزی - طبقه اول - اتاق 205
تلفن مستقیم : 32395211-056
 داخلی : 5211
 
 
  
  شرح وظایف:
  •   بررسی و تامین اعتبار کلیه درخواستهای هزینه‏ای و سرمایه‏ای که تعهد پرداخت ایجاد مینماید و یا منجر به پرداخت می‏شود.
  •  تعیین کد شناسه اعتبار اسناد پرداخت یا ایجاد تعهد با توجه به نظام مالی جدید دانشگاه (حسابداری تعهدی).
  •  ممهور نمودن کلیه مدارک و ضمائم مربوط به تامین اعتبار به مهر «تامین اعتبار شد» .
  •  گردآوری منابع لازم به منظور انجام اظهارنظر درخصوص تامین اعتبار اقلام درخواستی .
  •  اقدام لازم جهت صدور اسناد حسابداری ابلاغ و تخصیص بودجه .
  • نظارت برنگهداری مطلوب دسته چکهای استفاده نشده،تهسوش چکهای صادره وچکهای باطل شده تازمان حسابرسی وتصویب صورتهای مالی وحفظ و حراست ازآنها
  •  نظارت و نگهداری مطلوب اطلاعات مربوط به اعتبارات ستاد و واحدهای تابعه 
  • تشخیص مطالبات مشکوکالوصول و پیشنهاد تخصیص ذخیره لازم در حسابها.
  •  همکاری با سایر واحدهای امور مالی در زمینه صدور اسناد حسابداری .
  • تهیه پیش نویس مکاتبات لازم با مراجع ذیصلاح.
  •  تایید اسناد پرداخت با توجه به نظام مالی جدید دانشگاه.
  •  پاسخگویی به مسئولین ذیربط درخصوص وضعیت اعتبارات مصوب و دریافتی
  • همکاری با سایر واحدهای امور مالی در زمینه صدور اسناد حسابداری.
  • صدور چک برای دستور پرداخت های صادر شده از طریق سیستم
  • نگهداری مطلوب دسته چک های استفاده نشده و حفظ و حراست آنها
  • نگهداری مطلوب ته سوش چک های صادره و چک های باطل شده تا زمان حسابرسی و تصویب صورتهای مالی
  • ممهور نمودن کلیه مدارک و ضمائم مربوط به پرداخت به مهر <پرداخت شد>.
  • پاسخگویی به مسئولین ذیربط در خصوص وضعیت نقدینگی
  • انجام سایر وظایف مرتبط محوله.