همکاران | فرمها و پیوستها |
|
آسیه حقیقی مود
سمت : رئیس اداره پرسنلی حقوق و دستمزد شاغلین و بازنشستگی
پست الکترونیک : Haghighi.2630@bums.ac.ir
میزان نحصیلات : لیسانس حسابداری
محل استقرار : سازمان مرکزی - طبقه اول - اتاق 206
تلفن مستقیم : 32395221-056
داخلی : 5221
|
||
|
قاسم ابراهیم زاده
سمت : کارشناس حقوق و دستمزد شاغلین و بازنشستگان
میزان نحصیلات : لیسانس حسابداری
پست الکترونیک : Ghasem-Eb@bums.ac.ir
محل استقرار : سازمان مرکزی - طبقه اول - اتاق 206
تلفن مستقیم : 32395227-056
داخـلی :5227
|
|
سیدعلیرضا موسوی اول
سمت : کارشناس حقوق و دستمزد شاغلین و بازنشستگان
میزان نحصیلات : لیسانس حسابداری
پست الکترونیک : sa.mosavi@bums.ac.ir
محل استقرار : سازمان مرکزی - طبقه اول - اتاق 206
تلفن مستقیم : 32395226-056
داخـلی : 5226
|
|
جواد خردسمت : کارشناس حقوق و دستمزد شاغلین و بازنشستگان
میزان نحصیلات : لیسانس حسابداری
پست الکترونیک :
محل استقرار : سازمان مرکزی - طبقه اول - اتاق 206
تلفن مستقیم : 32395225-056
داخـلی :5225
|
|
شرح وظایف:
- گردآوری کلیه آیین نامه، دستورالعملها و مقررات مربوط به پرداخت حقوق و دستمزد و به روز نمودن آنها.
- تهیه و تنظیم لیستهای مکانیزه حقوق و مساعده کارکنان و ارائه آن به اداره حسابداری وجوه و تامین اعتبار.
- همکاری با واحد کارگزینی جهت تسهیل در تنظیم گواهی انجام کار ماهانه پرسنل دانشگاه.
- اخذ گواهی انجام کار ماهانه پرسنل از کارگزینی و بایگانی کردن یک نسخه از آن به نحو مطلوب.
- اخذ لیست ماهانه حقوق و دستمزد از سیستم حقوق و دستمزد و ارائه آن به اداره حسابداری وجوه و تأمین اعتبار.
- تسلیم دیسکت و لیست حقوق و لیست تغییرات حقوق ماهانه به خزانه، سازمان تأمین اجتماعی و حوزه مالیاتی.
- ارائه گزارشهای پرسنلی مقطعی مورد نیاز مسئولین مافوق.
- همکاری با کارشناس مسئول دفترداری در مورد مشخص نمودن میزان بدهی پرسنل به دانشگاه (وام – مساعده ...)
- به روز نمودن اطلاعات مکانیزه پرونده پرسنلی هر یک از کارکنان.
- تنظیم لیست و محاسبه حق ماموریت پرسنل اعزامی به شهرستانها.
- تهیه لیست محاسبه تسویه حساب پرسنل.
- تهیه لیستهای ذخیره مرخصی استفاده نشده، بازخرید سنوات خدمت و سایر مطالبات کارکنان در پایان سال .
- صدور اسناد حسابداری حقوق و دستمزد و سایر هزینههای مربوط به کارکنان از جمله سنوات خدمت و ....
- صدور اسناد حسابداری ذخایر و مطالبات کارکنان در پایان سال مالی.
- بایگانی یک نسخه از لیستهای مکانیزه حقوق.
- تهیه لیست تعدیل مالیاتی در پایان سال مالی.
- جمع آوری و نگهداری مناسب کلیه آییننامهها، دستورالعملها و مقررات مربوط به اموربازنشستگی و به روز نمودن آنها و ارائه پیشنهادات لازم به منظور اصلاح روشها.
- تهیه و ارائه لیستهای مکانیزه مستمری بازنشستگان به اداره بررسی و نظارت مالی جهت کنترل
- تهیه و ارائه لیستهای مکانیزه مستمری بازنشستگان به اداره حسابداری وجوه و تامین اعتبار جهت پرداخت.
- همکاری با واحدکارگزینی جهت تکمیل پرونده بازنشستگان جدید دانشگاه.
- همکاری با کارشناس مسئول دفترداری درمورد مشخص نمودن میزان بدهی کارکنان بازنشسته به دانشگاه ( وام ).
- به روز نمودن پرونده هر یک از بازنشستگان
- بایگانی یک نسخه از لیستهای مکانیزه مستمری بازنشستگان
- تهیه گزارش سالیانه در خصوص ریز مبالغ پرداختی به بازنشستگان جهت ارائه به واحد بودجه.
- اقدامات لازم جهت معرفی افراد بازنشسته جدید به بانکهای تعیین شده جهت افتتاح حساب.
- انجام سایر وظایف مرتبط محوله.
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر موس:
تغییر فونت:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: