همکاران  فرمها و پیوستها
 
 
 
 

                                 
                                                                                       
  
آسیه حقیقی مود
سمت :  رئیس اداره پرسنلی حقوق و دستمزد شاغلین و بازنشستگی
میزان نحصیلات : لیسانس حسابداری
پست الکترونیک : Haghighi.2630@bums.ac.ir
محل استقرار : سازمان مرکزی - طبقه اول - اتاق 206
تلفن مستقیم : 32395221-056
داخلی : 5221  
 

 
 
قاسم ابراهیم زاده
سمت :  کارشناس حقوق و دستمزد شاغلین و بازنشستگان
میزان نحصیلات : لیسانس حسابداری
پست الکترونیک : Ghasem-Eb@bums.ac.ir
محل استقرار : سازمان مرکزی - طبقه اول - اتاق 206
تلفن مستقیم : 32395227-056
داخـلی :5227
 
سیدعلیرضا موسوی اول 
 
سمت : کارشناس حقوق و دستمزد شاغلین و بازنشستگان
میزان نحصیلات : لیسانس حسابداری 
پست الکترونیک : sa.mosavi@bums.ac.ir
محل استقرار : سازمان مرکزی - طبقه اول - اتاق 206
تلفن مستقیم : 32395226-056
داخـلی : 5226
 
 

جواد خرد

سمت :  کارشناس حقوق و دستمزد شاغلین و بازنشستگان
میزان نحصیلات : لیسانس حسابداری
پست الکترونیک :
محل استقرار : سازمان مرکزی - طبقه اول - اتاق 206
تلفن مستقیم : 32395225-056
داخـلی :5225
 
 
 
 
  شرح وظایف:
  •  گردآوری کلیه آیین نامه، دستورالعملها و مقررات مربوط به پرداخت حقوق و دستمزد و به روز نمودن آنها.
  •  تهیه و تنظیم لیستهای مکانیزه حقوق و مساعده کارکنان و ارائه آن به اداره حسابداری وجوه و تامین اعتبار.
  •  همکاری با واحد کارگزینی جهت تسهیل در تنظیم گواهی انجام کار ماهانه پرسنل دانشگاه.
  •  اخذ گواهی انجام کار ماهانه پرسنل از کارگزینی و بایگانی کردن یک نسخه از آن به نحو مطلوب.
  •  اخذ لیست ماهانه حقوق و دستمزد از سیستم حقوق و دستمزد و ارائه آن به اداره حسابداری وجوه و تأمین اعتبار.
  •  تسلیم دیسکت و لیست حقوق و لیست تغییرات حقوق ماهانه به خزانه، سازمان تأمین اجتماعی و حوزه مالیاتی.
  •  ارائه گزارشهای پرسنلی مقطعی مورد نیاز مسئولین مافوق.
  •  همکاری با کارشناس مسئول دفترداری در مورد مشخص نمودن میزان بدهی پرسنل به دانشگاه (وام مساعده ...)
  •  به روز نمودن اطلاعات مکانیزه پرونده پرسنلی هر یک از کارکنان.
  •  تنظیم لیست و محاسبه حق ماموریت پرسنل اعزامی به شهرستانها.
  •  تهیه لیست محاسبه تسویه حساب پرسنل.
  •  تهیه لیستهای ذخیره مرخصی استفاده نشده، بازخرید سنوات خدمت و سایر مطالبات کارکنان در پایان سال .
  •  صدور اسناد حسابداری حقوق و دستمزد و سایر هزینههای مربوط به کارکنان از جمله سنوات خدمت و ....
  •  صدور اسناد حسابداری ذخایر و مطالبات کارکنان در پایان سال مالی.
  •  بایگانی یک نسخه از لیستهای مکانیزه حقوق.
  •  تهیه لیست تعدیل مالیاتی در پایان سال مالی.
  •  جمع‏ آوری و نگهداری مناسب کلیه آییننامهها، دستورالعملها و مقررات مربوط به اموربازنشستگی و به روز نمودن آنها و ارائه پیشنهادات  لازم به منظور اصلاح روشها.
  • تهیه و ارائه لیستهای مکانیزه مستمری بازنشستگان به اداره بررسی و نظارت مالی جهت کنترل
  • تهیه و ارائه لیستهای مکانیزه مستمری بازنشستگان به اداره حسابداری وجوه و تامین اعتبار جهت پرداخت.
  • همکاری با واحدکارگزینی جهت تکمیل پرونده بازنشستگان جدید دانشگاه.
  • همکاری با کارشناس مسئول دفترداری درمورد مشخص نمودن میزان بدهی کارکنان بازنشسته به دانشگاه ( وام ).
  • به روز نمودن پرونده هر یک از بازنشستگان
  • بایگانی یک نسخه از لیستهای مکانیزه مستمری بازنشستگان
  • تهیه گزارش سالیانه در خصوص ریز مبالغ پرداختی به بازنشستگان جهت ارائه به واحد بودجه.
  • اقدامات لازم جهت معرفی افراد بازنشسته جدید به بانکهای تعیین شده جهت افتتاح حساب.
  • انجام سایر وظایف مرتبط محوله.