مديريت امور مالي
دومين جلسه روساي امور مالي واحدها در سال 98

دومين جلسه روساي امور مالي واحدها در سال 98 روز
شنبه 98/06/30 در سالن آموزش و توانمندسازي پژوهشگران مركز خدمات اطلاع رساني معاونت
تحقيقات با حضور كارشناسان رسيدگي به اسناد مالي و كارشناسان حقوق و دستمزد در
غالب كارگاه آموزشي برگزار گرديد .
جلسه پس از
تلاوت آياتي چند از كلام الله مجيد شروع و مدير مالي دانشگاه ضمن خير مقدم به
حاضرين به تشريح مواردي همچون مسئوليت پذيري و تخصص گرائي و وحدت رويه ورفع
ابهامات در قوانين و بخشنامه ها در حسابرسي داخلي دانشگاه و پاسخگويي به موقع به مكاتبات
از سوي دستگاههاي نظارتي و تأكيد برتنظيم صورت حساب نهايي پروژه هاي عمراني و نحوه
ثبت و بستن حساب دارايي هاي ثابت وكنترل داخلي در مورد درآمدها پرداخت و در زمينه
پيگيري صورت وضعيت قطعي براي 62 پروژه عمراني دانشگاه كه مهلت قانوني آنها به
پايان رسيده تأكيد شد و آزادسازي سپرده حسن انجام كار طي دو مرحله ارائه صورت وضعيت
قطعي و تحويل قطعي پروژه يادآور شد.
در ادامه معاونت
محترم توسعه دانشگاه با بيان لزوم ايجاد تعامل بيشتر با دستگاههاي نظارتي و كسب
اطلاعات كافي در خصوص امور محوله و بروز بودن اطلاعات و نيز تقويت كنترل هاي داخلي
، مديريت منابع موجود و افزايش درآمدهاي دانشگاه و كاهش هزينه هاي جاري و سايت هاي
دانشگاه در خصوص اختصاص پست سازماني و درج مدرك تحصيلي تبيين شد.
سپس رئيس اداره
نظارت و بررسي عملكرد مالي ضمن خوشامد گويي به حاضرين در كارگاه به بيان اهداف از
برگزاري دوره آموزشي و انتظارات از اعضاي شركت كننده در كارگاه پرداخت.
سرپرست محترم هيأت
هفتم ديوان نيز ضمن بيان نكاتي در خصوص موارد نقص مشاهده شده در عملكرد مالي و
ابهامات بوجود آمده در خصوص نحوه ثبت معاملات دانشگاه در سامانه ستاد و پاسخ به
سوالات اعضاي شركت كننده پرداخت .
سپس توسط مدرسان
كارگاه موضوعات طرح پزشك خانواده و نحوه تنظيم اسناد در حاشيه شهر ، پرداخت هاي
مبتني برعملكرد (بيمارستاني) و رسيدگي به
اسناد پروژه هاي عمراني ، اسناد مربوط به شركتهاي طرف قرارداد و حساب هاي مشترك و
تشريح فرآيند صدور مأموريت الكترونيكي به همراه پرسش و پاسخ برگزار گرديد.
نظر دهید