مدیریت امور مالی
تغییرات نسخه 2072 با اصلاحیه 01 نسبت به اصلاحیه 04 نسخه 2071
1- اضافه شدن برنامه های استاندارد مورد نظر وزارت بهداشت در نرمافزار.
2- اضافه شدن سیستم نگهداری و ثبت قراردادها.
3- اضافه شدن سیستم ارسال پیام (بند 171 مصوبات کمیته فنی نرم افزار).
4- برداشتن امکان حذف و ویرایش برنامههای تعریف شده توسط وزارت بهداشت.
5- الزامی شدن ثبت تفاهم نامه در سال 95 در تمامی منابع به جز (21 و 22) با برنامههای سیستمی تعریف شده.
6- اضافه کردن انتخاب کد حساب در تراز انتخابی.
7- اضافه شدن گزینه عدم نمایش مانده صفر در تراز انتخابی.
8- اضافه شدن امکان تغییر سال مالی در نرم افزار (بند 246 مصوبات کمیته فنی نرم افزار).
9- اضافه شدن امکان حذف مجوز چندین فرد در قسمت بررسی مجوز کاربران. (بند 108 مصوبات کمیته فنی نرم افزار).
10- اضافه کردن پیغام هشدار در خصوص بالانس نبودن شناسههای اعتباری در مرحله صدور سند (بند 158 مصوبات کمیته فنی نرم افزار).
11- اضافه شدن امکان غیر فعال کردن تفصیل یکهای تعریف شده در نرمافزار (بند 72 و 238 مصوبات کمیته فنی نرمافزار).
12- اضافه شدن امکان اخذ گزارش گردش ریالی انبارها به صورت تجمیعی در واحدهای تابعه (بند 127 مصوبات کمیته فنی نرمافزار).
13- اضافه شدن امکان باقی ماندن فیلتر انجام شده در لیست اسناد ثبت شده، پیش نویس و ....(بند 160 و 161 مصوبات کمیته فنی نرمافزار).
14- اضافه شدن امکان تعریف تفصیل 1 به صورت عمومی در ستاد دانشگاه (بند 73 مصوبات کمیته فنی نرم افزار).
15- اضافه شدن امکان ویرایش اسناد ثبت شده شامل تغییر نوع اسناد، کد کنترل اسناد، تاریخ کاربر اسناد، شرح اسناد و شرح ردیف اسناد (بند 236 مصوبات کمیته فنی نرم افزار).
16- اضافه شدن امکان استفاده از ابزار همه و معکوس در انتخاب نوع سند در مرور حساب ها.
17- اضافه شدن امکان بازخوانی سند از طریق شناسه جهت رفع مشکلات ذخیره در فایل و امکان بازخوانی چندین سند به صورت همزمان (بند 52 مصوبات کمیته فنی نرمافزار).
18- نشان دادن نوع رسید مبدا در کارت اموال ها (بند 185 مصوبات کمیته فنی نرمافزار).
19- اضافه شدن امکان جابه جایی بین زیر پوشه ها در تفصیل 1 (بند 74 مصوبات کمیته فنی نرمافزار).
20- نمایش سند رسید و حواله در لیست رسید و حواله ها.
21- اضافه نمودن امکان مشاهده رسید و حواله در قسمت کارت اموال(بند 13 مصوبات کمیته فنی نرمافزار).
22- امکان جابهجایی بین ردیفهای سند ثبت شده در هنگام تنظیم سند (بند 173 مصوبات کمیته فنی نرمافزار).
23- رفع مشکلات مربوط به دریافت اطلاعات سیستم حقوق و دستمزد.
24- اضافه شدن ستون های شناسه سند رسید یا حواله، شناسه سند رسید مبدا و شناسه سند ایجاد سوابق در گزارشهای اموال.
25- برداشتن امکان انتخاب تفصیل 1 های دارای مشکل و فاقد واحد سازمانی و مرکز هزینه در هنگام ثبت رسید تحویل مستقیم و حواله نوزیع مصرف.
26- رفع مشکل غیر فعال شدن گزینه ذخیره در قسمت ویرایش و ایجاد تامین کنندگان کالا.
کپی لینک کوتاه خبر:
نظر دهید