اداره حسابداری پرسنلی
 همكاران فرمها و پيوستها
 
آسيه حقيقي مود
 
آسيه حقيقي مود
سمت :  رئيس اداره پرسنلي حقوق و دستمزد شاغلين و بازنشستگي
ميزان نحصيلات : ليسانس حسابداري
پست الكترونيك : Haghighi.2630@bums.ac.ir
محل استقرار : سازمان مركزي - طبقه اول - اتاق 206
تلفن مستقيم : 32395221-056
داخلي : 5221  
  
 
قاسم ابراهيم زاده

قاسم ابراهيم زاده
سمت :  كارشناس حقوق و دستمزد شاغلين و بازنشستگان
ميزان نحصيلات : ليسانس حسابداري
پست الكترونيك : Ghasem-Eb@bums.ac.ir
محل استقرار : سازمان مركزي - طبقه اول - اتاق 206
تلفن مستقيم : 32395227-056
داخـلي :5227
 
عليرضا موسوي اول
سيدعليرضا موسوي اول 
سمت : كارشناس حقوق و دستمزد شاغلين و بازنشستگان
ميزان نحصيلات : ليسانس حسابداري 
پست الكترونيك : sa.mosavi@bums.ac.ir
محل استقرار : سازمان مركزي - طبقه اول - اتاق 206
تلفن مستقيم : 32395226-056
داخـلي : 5226

 
 
جواد خرد
سمت :  كارشناس حقوق و دستمزد شاغلين و بازنشستگان
ميزان نحصيلات : ليسانس حسابداري
پست الكترونيك :
محل استقرار : سازمان مركزي - طبقه اول - اتاق 206
تلفن مستقيم : 32395225-056
داخـلي :5225
    
 
  شرح وظايف:
  •  گردآوري كليه آيين نامه، دستورالعملها و مقررات مربوط به پرداخت حقوق و دستمزد و به روز نمودن آنها.
  •  تهيه و تنظيم ليستهاي مكانيزه حقوق و مساعده كاركنان و ارائه آن به اداره حسابداري وجوه و تامين اعتبار.
  •  همكاري با واحد كارگزيني جهت تسهيل در تنظيم گواهي انجام كار ماهانه پرسنل دانشگاه.
  •  اخذ گواهي انجام كار ماهانه پرسنل از كارگزيني و بايگاني كردن يك نسخه از آن به نحو مطلوب.
  •  اخذ ليست ماهانه حقوق و دستمزد از سيستم حقوق و دستمزد و ارائه آن به اداره حسابداري وجوه و تأمين اعتبار.
  •  تسليم ديسكت و ليست حقوق و ليست تغييرات حقوق ماهانه به خزانه، سازمان تأمين اجتماعي و حوزه مالياتي.
  •  ارائه گزارشهاي پرسنلي مقطعي مورد نياز مسئولين مافوق.
  •  همكاري با كارشناس مسئول دفترداري در مورد مشخص نمودن ميزان بدهي پرسنل به دانشگاه (وام مساعده ...)
  •  به روز نمودن اطلاعات مكانيزه پرونده پرسنلي هر يك از كاركنان.
  •  تنظيم ليست و محاسبه حق ماموريت پرسنل اعزامي به شهرستانها.
  •  تهيه ليست محاسبه تسويه حساب پرسنل.
  •  تهيه ليستهاي ذخيره مرخصي استفاده نشده، بازخريد سنوات خدمت و ساير مطالبات كاركنان در پايان سال .
  •  صدور اسناد حسابداري حقوق و دستمزد و ساير هزينههاي مربوط به كاركنان از جمله سنوات خدمت و ....
  •  صدور اسناد حسابداري ذخاير و مطالبات كاركنان در پايان سال مالي.
  •  بايگاني يك نسخه از ليستهاي مكانيزه حقوق.
  •  تهيه ليست تعديل مالياتي در پايان سال مالي.
  •  جمع‏ آوري و نگهداري مناسب كليه آييننامهها، دستورالعملها و مقررات مربوط به اموربازنشستگي و به روز نمودن آنها و ارائه پيشنهادات  لازم به منظور اصلاح روشها.
  • تهيه و ارائه ليستهاي مكانيزه مستمري بازنشستگان به اداره بررسي و نظارت مالي جهت كنترل
  • تهيه و ارائه ليستهاي مكانيزه مستمري بازنشستگان به اداره حسابداري وجوه و تامين اعتبار جهت پرداخت.
  • همكاري با واحدكارگزيني جهت تكميل پرونده بازنشستگان جديد دانشگاه.
  • همكاري با كارشناس مسئول دفترداري درمورد مشخص نمودن ميزان بدهي كاركنان بازنشسته به دانشگاه ( وام ).
  • به روز نمودن پرونده هر يك از بازنشستگان
  • بايگاني يك نسخه از ليستهاي مكانيزه مستمري بازنشستگان
  • تهيه گزارش ساليانه در خصوص ريز مبالغ پرداختي به بازنشستگان جهت ارائه به واحد بودجه.
  • اقدامات لازم جهت معرفي افراد بازنشسته جديد به بانكهاي تعيين شده جهت افتتاح حساب.
  • انجام ساير وظايف مرتبط محوله.
تاریخ به روز رسانی:
1397/09/20
تعداد بازدید:
1313
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني بيرجند مي باشد.
Powered by DorsaPortal