اداره حسابداری منابع وتامین اعتبار
 همکاران فرمها و پیوستها
       
                فاطمه شربتدار
                  سمت : رئیس اداره حسابداری منابع و تامین اعتبار
                  پست الکترونیک: sharbatdar@bums.ac.ir
                  محل استقرار : سازمان مرکزی - طبقه اول - اتاق 201 
                  تلفن مستقیم : 32395237-056 
                  داخلی : 5237
 
علی قربانی
علی قربانی
سمت : کارشناس تامین اعتبار
میزان نحصیلات : لیسانس حسابداری
پست الکترونیک : Ali.gh@bums.ac.ir 
محل استقرار : سازمان مرکزی - طبقه اول - اتاق 201
تلفن مستقیم :32395214-056
داخـلی : 5214

 
سجاد سالاری
سمت : کارشناس تامین اعتبار
میزان تحصیلات :  لیسانس حسابداری
پست الکترونیک:
محل استقرار : سازمان مرکزی - طبقه اول - اتاق 201
تلفن مستقیم : 32395229-056
داخـلی : 5229

 
مرضیه قاسمی
 

مرضیه قاسمی
سمت کارشناس تامین اعتبار
میزان نحصیلات :لیسانس حسابداری
پست الکترونیک: M-ghasemi@bums.ac.ir
محل استقرار:سازمان مرکزی-طبقه اول-اتاق 201
تلفن مستقیم : 32395223-056
داخلی : 5223

 
 
 
  شرح وظایف:
  •   بررسی و تامین اعتبار کلیه درخواستهای هزینه‏ای و سرمایه‏ای که تعهد پرداخت ایجاد مینماید و یا منجر به پرداخت می‏شود.
  •  تعیین کد شناسه اعتبار اسناد پرداخت یا ایجاد تعهد با توجه به نظام مالی جدید دانشگاه (حسابداری تعهدی).
  •  ممهور نمودن کلیه مدارک و ضمائم مربوط به تامین اعتبار به مهر «تامین اعتبار شد» .
  •  گردآوری منابع لازم به منظور انجام اظهارنظر درخصوص تامین اعتبار اقلام درخواستی .
  •  اقدام لازم جهت صدور اسناد حسابداری ابلاغ و تخصیص بودجه .
  • نظارت برنگهداری مطلوب دسته چکهای استفاده نشده،تهسوش چکهای صادره وچکهای باطل شده تازمان حسابرسی وتصویب صورتهای مالی وحفظ و حراست ازآنها
  •  نظارت و نگهداری مطلوب اطلاعات مربوط به اعتبارات ستاد و واحدهای تابعه 
  • تشخیص مطالبات مشکوکالوصول و پیشنهاد تخصیص ذخیره لازم در حسابها.
  •  همکاری با سایر واحدهای امور مالی در زمینه صدور اسناد حسابداری .
  • تهیه پیش نویس مکاتبات لازم با مراجع ذیصلاح.
  •  تایید اسناد پرداخت با توجه به نظام مالی جدید دانشگاه.
  •  پاسخگویی به مسئولین ذیربط درخصوص وضعیت اعتبارات مصوب و دریافتی
  • همکاری با سایر واحدهای امور مالی در زمینه صدور اسناد حسابداری.
  • صدور چک برای دستور پرداخت های صادر شده از طریق سیستم
  • نگهداری مطلوب دسته چک های استفاده نشده و حفظ و حراست آنها
  • نگهداری مطلوب ته سوش چک های صادره و چک های باطل شده تا زمان حسابرسی و تصویب صورتهای مالی
  • ممهور نمودن کلیه مدارک و ضمائم مربوط به پرداخت به مهر <پرداخت شد>.
  • پاسخگویی به مسئولین ذیربط در خصوص وضعیت نقدینگی
  • انجام سایر وظایف مرتبط محوله.
 
تاریخ به روز رسانی:
1400/06/29
تعداد بازدید:
1466
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني بيرجند مي باشد.
Powered by DorsaPortal