EN
نقشه سایت
پست الکترونیک
۱۴۰۰ يکشنبه ۱۴ آذر
درباره مدیریت توسعه واحدهای مدیریت توسعه سرمایه خدمات مدیریت توسعه سرمایه لینک های مفید
اداره نظارت و بررسی عملکرد مالی
تاریخ به روزرسانی: 1399/06/03
 همکاران فرمها و پیوستها
 
هادی طالعی

                                 
                                                                                       
    هادی طالعی
سمت : رئیس اداره نظارت و بررسی عملکرد مالی
میزان تحصیلات : فوق لیسانس حسابداری
پست الکترونیک :  Talei@bums.ac.ir
محل استقرار : سازمان مرکزی - طبقه اول - اتاق 230
تلفن مستقیم : 32395212-056
داخلی : 5212
 

 
اکبر امامدادی
 
اکبر امامدادی
سمت : کارشناس بررسی اسناد و مدارک مالی
میزان نحصیلات : دیپلم بهداشت
پست الکترونیک : Emamdadi@bums.ac.ir
محل استقرار : سازمان مرکزی - طبقه اول - اتاق 230
تلفن مستقیم : 32395220-056
داخـلی :5220
 
محمد امینی نصرآباد
 محمد امینی نصرآباد
سمت : کارشناس بررسی اسناد و مدارک مالی
میزان نحصیلات : فوق لیسانس حسابداری
پست الکترونیک : َ Amini.1460@bums.ac.ir
محل استقرار : سازمان مرکزی - طبقه اول - اتاق 230
تلفن مستقیم : 32395222-056
داخـلی :5222
دانیال دلیلی
 


 
دانیال دلیلی
سمت
: کارشناس بررسی اسناد و مدارک مالی
میزان نحصیلات : لیسانس حسابداری
پست الکترونیک :  ddalili@bums.ac.ir
محل استقرار : سازمان مرکزی - طبقه اول - اتاق 230
تلفن مستقیم : 32395228-056
داخلی : 5228


عبدالرحیم فرزانه
سمت : کارشناس بررسی اسناد و مدارک مالی
میزان نحصیلات : لیسانس حسابداری
پست الکترونیک :
محل استقرار : سازمان مرکزی - طبقه اول - اتاق 230
تلفن مستقیم : 32395239
داخـلی: 5239
 
  شرح وظایف:
  •  گردآوری و بهنگام نمودن منابع اطلاعاتی معتبر ازقبیل قراردادها، آیین نامه،مصوبات،دستورالعملها، مجوزهاو احکام کارگزینی دانشگاه بخشنامه ها و مصوبات سازمانها و ادارات دولتی مربوطه جهت انجام رسیدگی.
  •  کنترل نهایی مدارک و رسیدگی و حصول اطمینان از صحت اعمال کنترلهای لازم طبق دستورالعمل رسیدگی.
  •  تهیه «برگ رفع نقایص » در مواردی که در مدارک مورد رسیدگی نقایصی موجود باشد.
  •  کنترل پروندههای سفارش مربوط به خریدهای خارجی .
  • تماس مستمر با رئیس اداره حسابداری کالا، اموال و خدمات جهت اطمینان از صحت مدارک مربوط به رسید کالا و خروج کالا از انبار.
  • اتخاذ ترتیبات لازم جهت تهیه کلیه صورت خلاصه های مورد نیاز جهت انجام عملیات رسیدگی.
  • تهیه و تنظیم صورت مغایرت بانکی و پیگیری موارد مغایرت.
  • اتخاذ ترتیبات لازم به منظور تهیه صورتخلاصه مانده حسابهای اشخاص و شرکتهای طرف حساب با دانشگاه.
  • اتخاذ ترتیبات لازم به منظور رفع مغایرات موجود فیمابین حسابهای دانشگاه با اشخاص و شرکتها.
  • پاسخگویی به اشخاص، مؤسسات و شرکتها درخصوص وضعیت حسابهای آنها با دانشگاه .
  • تهیه گزارش در خصوص نتیجه پیگیری تطبیق حسابهای دانشگاه با اشخاص و ارائه آن به مدیر امور مالی .
  • مشخص نمودن اموال و داراییهای دانشگاه مورد استفاده سایر موسسات و اشخاص و تهیه گزارش در این خصوص و ارائه آن به مدیر امور مالی.
  • پیگیری و دریافت اسناد و مدارک مورد رسیدگی از سایر واحدهای دانشگاه.
  • پیگیری و کمک در رفع ایرادات و نقاط ضعف اعلام شده در گزارشهای حسابرسان مستقل از عملکرد مالی دانشگاه بویژه  درخصوص مسائل مالی واحدهای تابعه
  • همکاری لازم با رؤسای حسابداری واحدهای تابعه به منظور تهیه صورتهای مالی طبق دستورالعمل مربوطه و همچنین تنظیم گزارش مقایسه عملکرد با بودجه مصوب در واحدهای مذکور.
  • تجزیه و تحلیل اقلام صورتهای مالی واحدهای تابعه و ارائه گزارشات آنها جهت مدیریت و سایر استفاده کنندگان از اطلاعات مالی.
  • بررسی حسابهای راکد، سنواتی و معوق واحدهای تابعه و ارائه پیشنهادات اصلاحی.
  • نظارت بر انبارگردانی انبارهای واحدهای تابعه و بررسی و اظهارنظر درمورد گزارشهای انبارگردانی.
  • بررسی پرونده تحویل و تحول رؤسای حسابداری واحدهای تابعه.
  • انجام نظارت مالی بر عملکرد مالی واحدهای تابعه از طریق رسیدگی به اسناد حسابداری آنها .
  • همکاری لازم درمورد تهیه و تنظیم بودجه واحدهای تابعه.
  • بررسی، محاسبه و اعلام وجوه مصرف نشده واحدهای تابعه و پیگیری وصول وجوه مذکور.
  • همکاری جهت تطبیق، تجمیع و بستن حسابهای واحدهای تابعه در پایان دوره مالی .
  • ارزیابی صلاحیت حرفه ای رؤسای حسابداری واحدهای تابعه .
  •  همکاری جهت تهیه و تنظیم دستورالعملها و آیین نامهها برای ثبت و ضبط فعالیتهای جدید که به دانشگاه واگذار میشود.
  •   انجام سایر وظایف مرتبط محوله .
 
تعداد بازدید: 1740
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات    
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
خراسان جنوبي- بيرجند  - خيابان آيت الله غفاري- دانشگاه علوم پزشكي بيرجند-ساختمان سازمان مركزي دانشگاه - طبقه اول-مديريت امور مالي
تلفن: 32395217-056  دورنگار: 32395240-056 و 32442789-056   كدپستي:9717853577     E-mail:tosea.mali@bums.ac.ir
ورود اعضا
بستن
Powered by DorsaPortal